hati berdendang sepi...

:: kita hanya mampu merancang dan impikan keindahan..tapi takdir yang menentukan kadangkala tak seindah apa yang kita bayangkan ::

Monday, 2 December 2013

ASSIGNMENT!

assalamualaikum..
yeah..kini aku kembali..setelah hampir sebulan lebih berlalu..
hahaha..mmg suke tunggu blog ni berhabuk n bersawang baru dtg nk bersihkan..

ala..lg pon xde cite nk share...
bkn xde cite..byk jer cite..cuma skill nk menaip ni dah makin berkarat..
xtau haih nk taip apa..tambah2 pulak keyboard lappy aku ni dah rosak..
huruf "P" dia xleh nk function dah..so aku terpaksa guna skrin keyboard..
haih payah oke..payah..ni sume nk mntak beli baru la ni..

mcm gini la ghoman skrin keyboard tu..msti ada antara korg yg xpernah guna kan??
ish..menda ni annoying sungguh..haha 
ha tgk tu.selalu cite muqadimah pnjang berjela2..padahal tajuk entri nk cite lain..
my bad..mmg xleh nk jd penulis di alam maya..hehehe
*ceh..klu malas tu ckp je la malas..xnak ngaku plak*
dan aku perasan..sejak aku minat cite korea ni.
lg la aku mls nk update blog ni..masa byk spend tgk mamat2 korea mata sepet jerr..
KANG GARY , KIM JONG KOOK., LEE MIN HO..tu jer yg dpt perhatian
lebih dari aku..yg lain2 tu maaf..xde perasaan..hahaha =P

oke2...back to the story..
ALHAMDULILLAH..
aku dah 3rd year skrg ni..sape sangka, kos yg mmg bkn pilihan hati.
tp at last aku dpt jugak survive..dah 3rd year kot..setahun jer lg..
moga Allah permudahkan sehingga ke akhirnya..

sejak dah jd senior ni..3rd year kan..
mmg sume benda malas nk buat..
benda yg aku maksudkan tu mcm aktiviti2 kat kolej ni la..
rase mcm diri dah tua sgt nk involve..hehe
tambah plak dgn ASSIGNMENT yg giler bertingkek2..
pening ar...pening arr..bila sebut psl assignment ni..

skrg ni dah minggu ke brape kuliah pon aku xsure,
hari ngan tarikh pon boleh lupe..
ni sume gara2 ASSIGNMENT n PRESENTATION.
sem ni mmg serabut..bkn aku jer..tp kwn2 yg lain pon sama..

betul lah kata org,..makin meningkat usia..makin byk tanggungjwb.. =)

meh sini eden nk tampal gambar yg konon2 eden ni rajin la buat assignment haha

baru baca tajuk dah pening =="

financial management..
aku dah la lemah bab2 nombor ni..
tah mcm mana boleh sesat dpt kos yg aku amek skrg ni..

haiya bil arabiah!!
sume ni kena hafal..
moga otak xberkarat sgt.. 

financial lg..susah2..
target pass jer untuk paper ni..
hahahah =P


fuuhhhhhhhhhh....
at least minggu ni dah xserabut sgt..sbb sume assignment dah submit.
tinggal 2 jer kot nk kena settle..adeh... =="
klu boleh upah org kan bagus..hehe

aku pon dah xtau nk citer ape..
sbb klu nk cite yg best2..kena tunggu mase yg best2..and mood yg best2 jugak..
*alamatnyer sampai biler pon xde la tuh..hahaha*

haaa..tetibe teringat,,dah ujung tahun ni ramai yg menamatkan zaman bujang..
so aku nk ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU..
maaflah klu ada invitation yg xdpt nk dipenuhi..bukan sengaja.
cuma xkena masa dan kadang2 terlupe..hehehe maafkan sy...maafkan sy...

*abes la..aku kawen nnt xde org nk dtg..haha*

nah..akhir sekali..aku tepekkan sekeping gambar diri sendiri..
UM = OREN..sempena PRO-MAHASISWA menang PRK aritu..
TAHNIAH  dan SELAMAT MEMIMPIN =)











No comments: